Kundetilfredshed

Kundetilfredshed

En af HjulmandKaptains vigtigste ressourcer er vores kunder og disses tilfredshed med vores rådgivning. Vi ønsker at yde en så god rådgivning og service, at vores kunder anbefaler os til andre og kommer igen, når behovet er tilstede. Dette kræver at vi lytter, at vi løbende måler vores kundetilfredshed og at vi udvikler vores forretningsprocesser. Efter endt sagsbehandling hos os vil du få tilsendt et spørgeskema. Hvis du som kunde vil hjælpe os med at forbedre vores kundetilfredshed, opfordrer vi til, at du også svarer på de yderligere spørgsmål, som skal afdække din oplevelse af sagsbehandlingen, advokaten og HjulmandKaptain generelt.

Kundetilfredshed

Vores kunders tilfredshed er meget vigtig for os. Derfor spørger vi løbende vores kunder, hvad de synes om os og vores rådgivning. De seneste 30 dage har vores kunder gennemsnitligt vurderet tilfredsheden med vores rådgivning og service til {{avg}} (på en skala fra 1 – 10). Det er vi stolte af, og vi bestræber os på at gøre det endnu bedre. Målingen er baseret på samtlige {{count}} besvarelser, vi har fået i perioden.