Har du styr på, hvordan du markedsfører din virksomhed bedst muligt, samtidig med at du overholder reglerne i markedsføringsloven og persondataforordningen?
OBS: Der er lukket for tilmelding - arrangementet er fuldt booket

Ønsker du at komme på venteliste, kan du sende en mail til lbb@70151000.dk

På dette seminar får du eksperters bud på, hvordan du skaber relevant og personliggjort kommunikation i en ny tid, hvor regler føles som en hæmsko i det daglige arbejde i en marketingafdeling. Derfor inviterer Clienti og HjulmandKaptain dig til formiddagsseminar:

Onsdag den 30. maj kl. 08.15 – 11.30 hos HjulmandKaptain
Østre Havnegade 12, 9000 Aalborg.
Seminaret er gratis.

Agenda:

Persondata - Karina Søndergaard, Advokat
- Persondataforordningen kort fortalt
- Generelt om håndtering af personoplysninger i markedsføringsmæssig henseende
- Indhentelse af samtykke
- Profilering

Markedsføring - Stiven Larsen, Advokatfuldmægtig, Cand.merc.jur
- Nye krav til cookies
- Digital markedsføring
- Regler til samtykke

Markedsføring - Lasse Juhl, Head of Social, Clienti
Vi har hørt rigeligt om big data, persondataforordning og Cambridge Analytica, men hvordan kan data reelt afføde raffinerede beslutninger, relevant kommunikation og tilmed styrke forretningen? Hos Clienti sætter vi spot på data i en marketingoptik, hvor CRM, e-mails og digitale medier er et middel til indsigt, forståelse og hyper-personliggjort kommunikation, der rammer modtageren på et nøje udvalgt tidspunkt i kunderejsen.
- Indsigt i brugen af CRM
- E-mailens renæssance
- Adfærd på digitale medier

 

Der er lukket for tilmelding.
30 maj kl. 08:15 - 11:30 27 maj Østre Havnegade 12, 9000 Aalborg Få rutevejledning